FAQ
Hoe plaats ik een bestelling?
Via de categorieën in ons hoofdmenu of via de zoekbalk kun je producten vinden. Gebruik het filtermenu aan de linkerzijde om je selectie te verfijnen. Selecteer de juiste maat en kleur en druk op de knop 'Toevoegen aan winkelwagen'. Het totaal aantal artikelen in je winkelwagen zie je rechtsboven in het winkelwagen icoon. Als je al je gewenste artikelen aan je winkelwagen hebt toegevoegd, kun je de winkelwagen openen door rechtsboven op het icoon te klikken. Controleer het totaaloverzicht van je bestelling en klik op ‘naar de kassa’ om je gegevens in te voeren en je bestelling af te ronden. Indien je een kortingscode hebt, kun je deze hier invoeren.
Je krijgt de optie om in te loggen. Ben je nog geen Sport ‘N Styles klant? Klik dan op 'Registreren en bestellen', vul je gegevens in en bevestig je registratie.
Het is ook mogelijk een bestelling te plaatsen zonder account. Klik in dit geval op 'snel afrekenen', vul je gegevens in en bevestig je bestelling.
In het besteloverzicht kun je je producten en adresgegevens controleren. Het aflever- en/of factuuradres kan je hier eventueel nog wijzigen. Klik op 'Kies betaalmethode' en voer je betaalgegevens in om je bestelling af te ronden.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Na een succesvolle afronding van je bestelling ontvang je automatisch binnen enkele minuten een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Wanneer je deze e-mail hebt ontvangen, betekent dit dat wij jouw bestelling in goede orde hebben ontvangen en kun je er zeker van zijn dat je bestelling is opgenomen in het verwerkings- en verzendproces.
Mocht je geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
E-mail: webshop@sportnstyles.nl
Telefoon: 023-5310135
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je je bedenkt. Mocht je je bestelling willen wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via webshop@sportnstyles.nl of telefonisch via 023-5310135. Wil je je bestelling annuleren, dan wordt het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen op je rekening teruggestort. Wanneer je bestelling al onderweg is of verzendklaar wordt gemaakt, is annuleren/wijzigen helaas niet meer mogelijk.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat je je bestelling hebt geplaatst ontvang je updates van je bestelling via de mail. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code waarmee je de verwachte levertijd van je bestelling kan zien. Wij streven ernaar alle bestellingen de eerstvolgende werkdag te verzenden.
Wat zijn de betaalmethoden?
Tijdens de bestelprocedure kan je de gewenste betaalmethode selecteren. In de webshop kan je gebruikmaken van onderstaande betaalmethoden:
● iDeal
● Klarna
● MasterCard
● Visa
● Maestro
● In3
● VVV Cadeaukaart
● Sport ‘N Styles Cadeaukaart
● PayPal
● Sofort Überweisung
● Giropay
● Bancontact
Mocht het onverhoopt niet lukken om je bestelling te betalen middels een van deze betaalmethoden, neem dan contact op met onze klantenservice. In dat geval kunnen wij een handmatige order voor je aanmaken en je een betaallink sturen per e-mail/sms.
Je bestelling wordt in behandeling genomen zodra de betaling door ons is ontvangen.
Wat zijn de bezorgopties?
Tijdens de bestelprocedure kan je de bezorgmethode kiezen. Je kan kiezen tussen bezorgen met PostNL of DPD. Ook kan je ervoor kiezen om je bestelling af te halen in de winkel.
Indien je kiest voor bezorging met PostNL of DPD, ontvang je een e-mail met een track & trace code zodra je pakket is aangemeld bij de bezorgdienst. Met deze code kan je de levertijd van je bestelling inzien.
Indien je kiest voor afhalen in de winkel, sturen wij je een e-mail of sms zodra je bestelling klaarligt in de winkel.
Wat zijn de verzendkosten?
Sport ‘N Styles levert bestellingen binnen en buiten Nederland. Bestel je binnen Nederland met een bestelwaarde van € 40,00 of meer, dan zijn de verzendkosten gratis. Bestel je voor minder dan € 40,00, dan zijn de kosten voor de bezorging van je pakket € 6,95.
Voor bestellingen buiten Nederland gelden onderstaande verzendkosten:
België | € 8,95 |
Luxemburg | € 14,95 |
Duitsland | € 8,95 |
Frankrijk | € 13,95 |
Engeland | € 29,95 |
Wat zijn de levertijden?
De levertijd is afhankelijk van het moment van bestellen. Plaats je een bestelling op werkdagen vóór 16:30, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Alle bestellingen die na deze tijd worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verzonden. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat en is meegegeven aan de bezorgdienst, ontvang je van ons per mail een track & trace code.
Houd er rekening mee dat tijdens sommige periodes een langere levertijd mogelijk is vanwege drukte bij bezorgdiensten.
Voor al het bovenstaande geldt dat de artikelen voorradig moeten zijn. Wanneer de door jou bestelde artikelen niet voorradig zijn, wordt er contact met je opgenomen om samen tot een oplossing te komen. In dat geval streven wij er altijd naar om je een alternatief artikel aan te bieden. Mochten we er samen niet uitkomen, dan zullen we de bestelling annuleren. Het aankoopbedrag wordt dan automatisch teruggestort via de door jou gebruikte betaalwijze.
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Mocht het bestelde artikel niet aan je verwachtingen voldoen, dan heb je het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling het artikel aan ons te retourneren. De 14 dagen gaan in op de dag waarop de vervoerder het pakket heeft afgeleverd op het gewenste adres of op het door jou gemachtigde adres (bijvoorbeeld bij de buren of op een ophaalpunt). Bij je bestelling wordt altijd een retourformulier meegezonden. Als het retourformulier onverhoopt niet bij je bestelling zit, dan kun je deze hier downloaden.
Retourzendingen kunnen verzonden worden naar onderstaand adres:
Sport ‘N Styles
Claes Tillyweg 8
2031 CW Haarlem
De kosten voor het retourneren van je artikel(en) zijn voor eigen rekening. Je kan zelf kiezen met welke vervoerder je je artikel(en) verzendt. Indien wij je het verkeerde product hebben geleverd, of een andere fout hebben gemaakt, nemen wij de kosten van de retourzending voor onze rekening.
Voorwaarden retourneren
Het passen van je artikelen is uiteraard toegestaan, mits dit binnenshuis is. Zorg ervoor dat het te retourneren artikel voorzien is van de originele labels en verzend het product in de originele verpakking. Retourzendingen moeten altijd aan de volgende voorwaarden voldoen:
● Artikelen moeten voorzien zijn van de originele kaartjes;
● Artikelen mogen niet gedragen en/of gewassen zijn;
● Artikelen moeten in de originele staat verkeren en niet beschadigd zijn;
● Badkleding mag alleen gepast worden met ondergoed.
Wordt aan één of meerdere voorwaarden niet voldaan, dan kunnen we de retourzending helaas niet accepteren.
Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk na ontvangst, uiterlijk binnen 30 dagen, terugbetaald. Het bedrag wordt teruggestort via de betaalwijze van je bestelling.
Kan ik mijn bestelling retourneren als ik de artikelen gepast heb?
Het passen van kleding, schoenen, skischoenen en schaatsen is toegestaan, mits dit binnenshuis is. Bij het passen van je artikelen mogen de originele kaartjes niet verwijderd worden.
Wat moet ik doen als een artikel defect is bij ontvangst?
We doen ons uiterste best om alle bestelde artikelen compleet en onbeschadigd te versturen. Controleer direct na ontvangst of dit het geval is. Is een artikel onverhoopt toch beschadigd of incompleet, neem dan contact op met de klantenservice via webshop@sportnstyles.nl of bel naar 023-5310135.
Indien er sprake is van een beschadiging, verzoeken wij je foto’s hiervan te sturen per mail. Na beoordeling van de beschadiging zullen wij z.s.m. contact met je opnemen om samen tot een passende oplossing te komen.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
Wij behandelen alle bestellingen zorgvuldig. Helaas kan het toch voorkomen dat je een verkeerd product toegestuurd krijgt. Neem in dat geval direct contact op met de klantenservice via webshop@sportnstyles.nl of bel naar 023-5310135. Wij zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Wat zijn de garantievoorwaarden?
Sport 'N Styles doet er alles aan om het bestelde artikel in perfecte staat te leveren. Mocht er nou toch iets mis zijn met een artikel, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Je kan dit doen door te bellen naar 023-5310135 of een mail te sturen naar webshop@sportnstyles.nl
Voor alle artikelen die je bij Sport 'N Styles bestelt, geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. De garantie van onze artikelen kan variëren van een jaar tot 'levenslang'. Met levenslang wordt de normale levensduur van het artikel bedoeld. Deze levensduur hangt onder meer af van de intensiteit van het gebruik en het aantal jaar waarin het materiaal goed hoort te blijven. Beschadigingen die zijn voortgekomen uit slijtage, oneigenlijk gebruik of reparaties uitgevoerd door derden geven geen recht op garantie.
Als een artikel een mankement vertoont dat mogelijk onder de garantie valt, of als je een artikel wil laten repareren, dan zijn er twee mogelijkheden:
Kom langs in de winkel met het artikel en de originele aankoopbon;
Stuur het artikel naar ons op. Voeg in dat geval je gegevens (naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres) toe, samen met een kopie van de originele aankoopbon en een beschrijving van de klacht of het probleem. Ons retouradres is:
Sport 'N Styles (Let op: géén bezoekadres)
t.a.v. afdeling Service
Claes Tillyweg 8
2031 CW Haarlem
Je kan zelf een vervoerder kiezen. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Zodra wij het artikel hebben ontvangen, sturen wij je een afgiftebewijs per mail.
Vanaf het moment dat het artikel bij ons binnen is, houden wij je op de hoogte van de voortgang via e-mail, telefoon en/of sms. In de meeste gevallen neemt het beoordelen van garantie aanvragen en/of reparatie ongeveer vier weken in beslag. Zodra de garantie aanvraag of reparatie klaar is, ontvang je hierover bericht.
Een reparatie die binnen de garantie valt is kosteloos. Hierbij worden de garantievoorwaarden van de fabrikant gevolgd. Als een klacht niet onder garantie valt, nemen wij contact met je op om samen tot een goede oplossing te komen.
Een gerepareerd of vervangen artikel kan worden opgehaald in de winkel. Op verzoek kunnen wij het artikel ook naar u opsturen. Als de klacht onder de garantie valt, is dit kosteloos. Zo niet, dan worden naast de reparatiekosten ook verzendkosten in rekening gebracht.